Γενικές ερωτήσεις
Υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής των παραγγελιών σας, από την έδρα μας. Για να γίνει δέσμευση των προϊόντων, θα πρέπει πρώτα να κάνετε την παραγγελία σας online ή και τηλεφωνικά στο 211-7800510. Ανάλογα με τη διαθεσιμότητα του προϊόντος θα σας ενημερώσουμε για να παραλάβετε την παραγγελία σας από τα γραφεία μας, το συντομότερο. Εφόσον τα προϊόντα της παραγγελίας σας είναι όλα σε απόθεμα, θα σας ενημερώσουμε άμεσα για να τα παραλάβετε εντός της ίδιας ημέρας.
Το Click24 είναι ανοιχτά:
Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 17:00
Μπορείτε να πληρώσετε στα γραφεία μας, με μετρητά μέχρι το όριο που καθορίζεται νομικά ή μέσω κάρτας Visa ή MasterCard. Σήμερα το όριο αυτό είναι τα 500,00€ με το ΦΠΑ για ιδιώτες και στα 500,00€+ΦΠΑ για επιχειρήσεις.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να σας βοηθήσουμε σε όποιο θέμα χρειαστείτε για τηλεφωνική παραγγελία ή για βοήθεια στην καταχώρηση της παραγγελίας σας.
Στην έδρα μας υπάρχουν αρκετά προϊόντα ετοιμοπαράδοτα τα οποία μπορείτε και να δείτε. Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για όποια ερώτηση έχετε και θα καταβάλουμε κάθε προσπάθεια να σας εξυπηρετήσουμε.
Ναι μπορείτε να πληρώσετε με αντικαταβολή, δίνοντας μετρητά στην εταιρεία ταχυμεταφορών που θα σας παραδώσει την παραγγελία σας. Από το νόμο το ισχύον όριο για μετρητά ανέρχεται στα 500,00€. Η πληρωμή με αντικαταβολή δεν παρέχεται για τα είδη που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα αλλά είναι κατόπιν παραγγελίας.
Η Wish List δεν είναι το καλάθι αγορών σας, αλλά μια λίστα με είδη που σας αρέσουν. Προσθέτοντας κάποια από είδη μας στη Wish List απλά τα οργανώνετε και τα αποθηκεύετε χωρίς καμία μελλοντική υποχρέωση αγοράς. Αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης στο κατάστημα μας, η Wish List αποθηκεύεται στο λογαριασμό σας και θα έχετε πάντα πρόσβαση σε αυτή, όταν κάνετε login. Μπορείτε να διαγράψετε ένα προϊόν από τη Wish List (πατώντας το X “αφαίρεση”) ή να μεταφέρετε ένα προϊόν στο καλάθι σας (πατώντας το κουμπί που αντιστοιχεί στο προϊόν).
Στο καλάθι αγορών προσθέτετε όσα είδη σαν ενδιαφέρουν και θέλετε να παραγγείλετε. Μέχρι να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, μπορείτε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε προϊόντα. Μπορείτε επίσης να αλλάξετε την επιθυμητή ποσότητα από κάθε προϊόν. Προσθέτοντας προϊόντα στο καλάθι αγορών δεν έχετε καμία υποχρέωση αγοράς. Εφόσον είστε εγγεγραμμένος χρήστης και προσθέτετε προϊόντα στο καλάθι σας, αυτά παραμένουν στο καλάθι σας. Έτσι σε κάθε νέα επίσκεψη σας στο Click24 μόλις κάνετε ξανά login θα δείτε το καλάθι σας και τα προϊόντα που είχατε προσθέσει.
Ναι, το τιμολόγιο πώλησης εκδίδεται στο ΑΦΜ που θα μας δώσετε και στα στοιχεία που είναι καταχωρημένα στην ΓΓΠΣ. Θα πρέπει να διαθέτετε επαγγελματικό ΑΦΜ, δηλαδή θα πρέπει να είστε ελεύθερος επαγγελματίας, ή ατομική επιχείρηση, ή άλλο νομικό πρόσωπο (π.χ. IKE, OE, EE, ΕΠΕ, ΑΕ, κλπ).
Σε περίπτωση που παραλάβατε ένα ελαττωματικό προϊόν (π.χ: σπασμένο, σκισμένο κ.τ.λ.) ή προϊόντα τα οποία διαφέρουν από αυτά που παραγγείλατε επικοινωνήστε στο τηλέφωνο 211-7800510 και με email στο info@click24.gr
Σε κάθε περίπτωση αν πρόκειται για δικό μας λάθος θα γίνει αντικατάσταση του προϊόντος με το σωστό ή θα σας επιστραφούν τα χρήματα σας.
Δείτε ΕΔΩ αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με την διαδικασία και την πολιτική επιστροφών
Αν και είναι αρκετά σπάνιο, κάτι τέτοιο μπορεί να συμβεί.
Σε τι μπορεί να οφείλεται η επιστροφή;
Μπορεί ο υπάλληλος της εταιρίας courier να μη σας βρήκε στη διεύθυνση που είχατε δηλώσει την ώρα που θα ήρθε να σας παραδώσει το πακέτο σας. Σε αυτή την περίπτωση είτε θα σας αφήσει κάποια γραπτή ειδοποίηση, είτε θα λάβετε ένα sms στο κινητό σας τηλέφωνο από την εταιρία courier, το οποίο θα σας ενημερώνει σχετικά. Εάν μέσα σε κάποιες μέρες δεν επικοινωνήσετε με την εταιρία courier για να ορίσετε νέα ημερομηνία παραλαβής, τότε το δέμα επιστρέφεται στις αποθήκες του Click24. Επίσης, εάν έχετε δηλώσει εσφαλμένα κάποιο στοιχείο κατά την υποβολή της παραγγελίας σας (π.χ. διεύθυνση ή επώνυμο) τότε η εταιρεία courier καταχωρεί το πακέτο στην κατηγορία «Άγνωστος Παραλήπτης» και το επιστρέφει και πάλι στην κεντρική μας αποθήκη.
Με την αποστολή της παραγγελίας, θα λάβετε σχετικό email με όπου θα σας αναφέρουμε την εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) και τον αριθμό αποστολής (tracking id). Έτσι θα μπορείτε, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της εταιρίας courier, να παρακολουθείτε την πορεία του πακέτου σας κάθε στιγμή!