Γενικές ερωτήσεις

Υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής των παραγγελιών σας, από την έδρα μας. Για να γίνει δέσμευση των προϊόντων, θα πρέπει πρώτα να κάνετε την παραγγελία σας online ή και τηλεφωνικά στο 211-7800510. Ανάλογα με τη διαθεσιμότητα του προϊόντος θα σας ενημερώσουμε για να παραλάβετε την παραγγελία σας από τα γραφεία μας, το συντομότερο. Εφόσον τα προϊόντα της παραγγελίας σας είναι όλα σε απόθεμα, θα σας ενημερώσουμε άμεσα για να τα παραλάβετε εντός της ίδιας ημέρας.

Το Click24 είναι ανοιχτά:

Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 17:00

Μπορείτε να πληρώσετε στα γραφεία μας, με μετρητά μέχρι το όριο που καθορίζεται νομικά ή μέσω κάρτας Visa ή MasterCard. Σήμερα το όριο αυτό είναι τα 500,00€ με το ΦΠΑ για ιδιώτες και στα 500,00€+ΦΠΑ για επιχειρήσεις.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να σας βοηθήσουμε σε όποιο θέμα χρειαστείτε για τηλεφωνική παραγγελία ή για βοήθεια στην καταχώρηση της παραγγελίας σας.

Στην έδρα μας υπάρχουν αρκετά προϊόντα ετοιμοπαράδοτα τα οποία μπορείτε και να δείτε. Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για όποια ερώτηση έχετε και θα καταβάλουμε κάθε προσπάθεια να σας εξυπηρετήσουμε.

Ναι μπορείτε να πληρώσετε με αντικαταβολή, δίνοντας μετρητά στην εταιρεία ταχυμεταφορών που θα σας παραδώσει την παραγγελία σας. Από το νόμο το ισχύον όριο για μετρητά ανέρχεται στα 500,00€. Η πληρωμή με αντικαταβολή δεν παρέχεται για τα είδη που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα αλλά είναι κατόπιν παραγγελίας.

Για την αντικαταβολή μετρητών, υπάρχει χρέωση 2,50€.

Η Wish List δεν είναι το καλάθι αγορών σας, αλλά μια λίστα με είδη που σας αρέσουν. Προσθέτοντας κάποια από είδη μας στη Wish List απλά τα οργανώνετε και τα αποθηκεύετε χωρίς καμία μελλοντική υποχρέωση αγοράς. Αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης στο κατάστημα μας, η Wish List αποθηκεύεται στο λογαριασμό σας και θα έχετε πάντα πρόσβαση σε αυτή, όταν κάνετε login. Μπορείτε να διαγράψετε ένα προϊόν από τη Wish List (πατώντας το X “αφαίρεση”) ή να μεταφέρετε ένα προϊόν στο καλάθι σας (πατώντας το κουμπί που αντιστοιχεί στο προϊόν).

Στο καλάθι αγορών προσθέτετε όσα είδη σαν ενδιαφέρουν και θέλετε να παραγγείλετε. Μέχρι να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, μπορείτε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε προϊόντα. Μπορείτε επίσης να αλλάξετε την επιθυμητή ποσότητα από κάθε προϊόν. Προσθέτοντας προϊόντα στο καλάθι αγορών δεν έχετε καμία υποχρέωση αγοράς. Εφόσον είστε εγγεγραμμένος χρήστης και προσθέτετε προϊόντα στο καλάθι σας, αυτά παραμένουν στο καλάθι σας. Έτσι σε κάθε νέα επίσκεψη σας στο Click24 μόλις κάνετε ξανά login θα δείτε το καλάθι σας και τα προϊόντα που είχατε προσθέσει.

Ναι, το τιμολόγιο πώλησης εκδίδεται στο ΑΦΜ που θα μας δώσετε και στα στοιχεία που είναι καταχωρημένα στην ΓΓΠΣ. Θα πρέπει να διαθέτετε επαγγελματικό ΑΦΜ,  δηλαδή θα πρέπει να είστε ελεύθερος επαγγελματίας, ή ατομική επιχείρηση, ή άλλο νομικό πρόσωπο (π.χ. IKE, OE, EE, ΕΠΕ, ΑΕ, κλπ).

Σε περίπτωση που παραλάβατε ένα ελαττωματικό προϊόν (π.χ: σπασμένο, σκισμένο κ.τ.λ.) ή προϊόντα τα οποία διαφέρουν από αυτά που παραγγείλατε επικοινωνήστε στο τηλέφωνο 211-7800510 και με email στο info@click24.gr

Σε κάθε περίπτωση αν πρόκειται για δικό μας λάθος θα γίνει αντικατάσταση του προϊόντος με το σωστό ή  θα σας επιστραφούν τα χρήματα σας.

Δείτε  ΕΔΩ αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με την διαδικασία και την πολιτική επιστροφών

Αν και είναι αρκετά σπάνιο, κάτι τέτοιο μπορεί να συμβεί.

Σε τι μπορεί να οφείλεται η επιστροφή;

Μπορεί ο υπάλληλος της εταιρίας courier να μη σας βρήκε στη διεύθυνση που είχατε δηλώσει την ώρα που θα ήρθε να σας παραδώσει το πακέτο σας. Σε αυτή την περίπτωση είτε θα σας αφήσει κάποια γραπτή ειδοποίηση, είτε θα λάβετε ένα sms στο κινητό σας τηλέφωνο από την εταιρία courier, το οποίο θα σας ενημερώνει σχετικά. Εάν μέσα σε κάποιες μέρες δεν επικοινωνήσετε με την εταιρία courier για να ορίσετε νέα ημερομηνία παραλαβής, τότε το δέμα επιστρέφεται στις αποθήκες του Click24. Επίσης, εάν έχετε δηλώσει εσφαλμένα κάποιο στοιχείο κατά την υποβολή της παραγγελίας σας (π.χ. διεύθυνση ή επώνυμο) τότε η εταιρεία courier καταχωρεί το πακέτο στην κατηγορία «Άγνωστος Παραλήπτης» και το επιστρέφει και πάλι στην κεντρική μας αποθήκη.

Με την αποστολή της παραγγελίας, θα λάβετε σχετικό email με όπου θα σας αναφέρουμε την εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) και τον αριθμό αποστολής (tracking id). Έτσι θα μπορείτε, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της εταιρίας courier, να παρακολουθείτε την πορεία του πακέτου σας κάθε στιγμή!

Ερωτήσεις για τις  IP κάμερες.

Το Click24 είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα σε προϊόντα DIY (do it yourself), δηλαδή σε προϊόντα τα οποία ο πελάτης – χρήστης επιλέγει ο ίδιος και τα εγκαθιστά με δική του ευθύνη και γνώσεις.

Το Click24 δεν παρέχει υπηρεσίες εγκατάστασης συστημάτων ασφαλείας ή καμερών, ούτε παρέχει υπηρεσίες σχεδιασμού λύσης.

Τα προϊόντα που θα βρείτε στο eShop μας, δεν απαιτούν πολύπλοκες γνώσεις τεχνικού και συνήθως μπορούν να εγκατασταθούν και προγραμματιστούν από τον τελικό πελάτη – χρήστη. Το Click24 δεν έχει καμία ευθύνη αν ο πελάτης – χρήστης δεν έχει τις γνώσεις ή τη δυνατότητα εγκατάστασης ή χρήσης των προϊόντων αυτών.

Σε  περίπτωση που χρειαστείτε εγκαταστάτη τεχνικό, θα πρέπει να φροντίσετε να είναι αδειούχος και πιστοποιημένος σύμφωνα με τις απαιτήσεις του νόμου και κυρίως για τη δική σας ασφάλεια.

Εξαρτάται από το χώρο που θέλετε να επιβλέπει και το σημείο που σκέφτεστε να την τοποθετήσετε.

Αν για παράδειγμα θα είναι στη γωνία ενός δωματίου, οι περισσότερες σταθερές κάμερες έχουν αρκετά ευρυγώνιο φακό (100 ή 120 μοίρες) και καλύπτουν όλο το δωμάτιο.

Αν πάλι υπάρχουν σημεία που δεν καλύπτονται, η κάμερα με κίνηση δίνει ελευθερία στον χρήστη να την κινεί απομακρυσμένα.

Σε κάποια πιο “επαγγελματικά” μοντέλα υπάρχει και η δυνατότητα προγραμματισμένης κίνησης-περιπολίας, ενώ κάποιες κάμερες με κίνηση προσφέρουν και τη δυνατότητα tracking, δηλαδή παρακολούθησης αντικειμένου που κινείται.

Εύκολη η απάντηση και προφανής, καθώς οι κάμερες εξωτερικού χώρου έχουν συγκεκριμένες πιστοποιήσεις για αντοχή σε υγρασία, ή βροχή κλπ.

Πολλοί αναρωτιούνται αν θα μπορούσαν να βάλουν μια κάμερα εσωτερικού χώρου σε κάποιο στεγασμένο μπαλκόνι που δεν βρέχεται. Η απάντηση είναι όχι, γιατί εκτός από τη βροχή, υπάρχει η υγρασία και η σκόνη. Η χρήση κάμερας εσωτερικού χώρου σε εξωτερικούς χώρους, δεν καλύπτεται από την εγγύηση και αυτό γίνεται εύκολα αντιληπτό από την οξείδωση της πλακέτας.

Η σύνδεση WiFi είναι μια εύκολη λύση, καθώς δεν έχουμε πάντα τη δυνατότητα καλωδιακής σύνδεσης (ethernet). Στη WiFi σύνδεση, βεβαιωθείτε ότι έχετε καλό σήμα στο σημείο που σκέφτεστε να τοποθετήσετε την κάμερα.

Αν υπάρχει δυνατότητα καλωδιακής σύνδεσης (ethernet) προτιμήστε την. Το καλώδιο ethernet είναι πιο αξιόπιστο και απροβλημάτιστο.

Αν επιλέξετε να συνδέσετε πολλές WiFi κάμερες με καταγραφικό  θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας το αυξημένο όγκο δεδομένων που θα διακινούνται στο WiFi δίκτυο.  Αυτό μπορεί να επηρεάσει όλες τις υπόλοιπες WiFi συσκευές.

Η συμβουλή μας είναι να φτιάξετε για τις IP κάμερες ένα ξεχωριστό δίκτυο WiFi με ξεχωριστά access points, ώστε να μην επιβαρύνετε το υπόλοιπο δίκτυο σας και μόνο το καταγραφικό να είναι συνδεδεμένο μέσω ethernet με το router σας.

Οι μάρκες που έχουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, έχουν όλες την εγγύηση της επίσημης αντιπροσωπείας  και είναι γνωστές στην ελληνική αγορά εδώ και χρόνια.

Προφανώς μπορεί να υπάρχουν διαφορές στην ποιότητα κατασκευής αλλά και στα τεχνικά χαρακτηριστικά μεταξύ τους. Πάντα εξαρτάται από το ποσό που έχουμε σκοπό να διαθέσουμε για την αγορά της κάμερας και τι θέλουμε να προστατέψουμε. Θα πρέπει να επιλέξουμε την κατάλληλη μάρκα και προδιαγραφές της κάμερας που χρειαζόμαστε για κάθε περίπτωση.

Σίγουρα έχετε δει σε διάφορα προϊόντα να αναφέρεται κάποιος βαθμός προστασίας IP, όπως IP55, IP65 κ.λπ. Οι αριθμοί αυτοί υποδηλώνουν μια συγκεκριμένη πιστοποίηση για το προϊόν στο κατά πόσο είναι αδιάβροχο και προστατευμένο. Για παράδειγμα, ένα προϊόν μπορεί να είναι αδιάβροχο όταν ψιχαλίζει, αλλά να μην είναι αδιάβροχο όταν πέσει στο νερό. Με την κατάλληλη πιστοποίηση, ο καταναλωτής είναι σε θέση να γνωρίζει ακριβώς πόσο αδιάβροχο είναι το προϊόν που αγοράζει και όχι ότι είναι αδιάβροχο γενικά και αόριστα.

Ο έλεγχος της πιστοποίησης γίνεται σε εργαστήρια, σύμφωνα με συγκεκριμένες διαδικασίες που ακολουθούν το πρότυπο IEC 60529, ώστε να είναι πάντα οι ίδιες ανεξάρτητα του προϊόντος ή του κατασκευαστή. Η κωδικοποίηση IPxx, που ακολουθείται πιο συχνά, έχει 2 ψηφία τα οποία παίρνουν συγκεκριμένες τιμές και ενημερώνουν τον καταναλωτή για την πιστοποίηση που έχει το προϊόν. Αν κάποιο από τα ψηφία έχει την τιμή Χ τότε σημαίνει ότι δεν έχει ελεγχθεί για τη συγκεκριμένη προστασία. Αυτό δεν είναι απαραίτητα αρνητικό, αφού σε κάποια προϊόντα μπορεί να μας ενδιαφέρει μόνο η μία από τις δύο προστασίες.

Ενημερωτικά, τα γράμματα IP σημαίνουν “Ingress Protection”, δηλαδή ότι το συγκεκριμένο προϊόν έχει κάποια προστασία από περιβαλλοντικούς παράγοντες (σκόνη, σωματίδια, νερό, χιόνι κ.λπ).

Βαθμός προστασίας IP

1. Το πρώτο Χ πιστοποιεί την προστασία που έχει το προϊόν από την είσοδο στερεών σωματιδίων. Παίρνει τιμές από 0-6, όπως φαίνεται παρακάτω.

0 = Καμία προστασία.
1 = Δεν μπαίνουν αντικείμενα πάνω από 50mm.
2 = Δεν μπαίνουν αντικείμενα πάνω από 12mm.
3 = Δεν μπαίνουν αντικείμενα πάνω από 2,5mm.
4 = Δεν μπαίνουν αντικείμενα πάνω από 1mm.
5 = Δεν μπαίνει τόση σκόνη όση να επηρεάσει τη φυσιολογική λειτουργία της συσκευής.
6 = Δεν μπαίνει καθόλου σκόνη.

2. Το δεύτερο Χ πιστοποιεί την προστασία που έχει το προϊόν από την είσοδο νερού. Παίρνει τιμές από 0-8, όπως φαίνεται παρακάτω.
0 = Καμία προστασία.
1 = Δεν μπαίνουν σταγόνες που πέφτουν κατακόρυφα.
2 = Δεν μπαίνουν σταγόνες που πέφτουν με κλίση μέχρι 15 μοίρες ως προς την κατακόρυφο.
3 = Δεν μπαίνουν σταγόνες που πέφτουν με κλίση μέχρι 60 μοίρες ως προς την κατακόρυφο.
4 = Δεν μπαίνει νερό που ψεκάζεται από όλες τις κατευθύνσεις.
5 = Δεν μπαίνει νερό που πέφτει υπό πίεση απ’ όλες τις κατευθύνσεις.
6 = Δεν μπαίνει νερό από παροδική πλημμύρα.
7 = Δεν μπαίνει νερό σε παροδικό βύθισμα υπό δοσμένη πίεση και χρόνο.
8 = Δεν μπαίνει νερό σε μόνιμο βύθισμα υπό δοσμένη πίεση.